Asiakastutkimus

Asiakaskokemus määrittää sen, miksi asiakas ostaa sitä, mitä ostaa, sieltä mistä ostaa 
Yksi tärkeimmistä asioista onkin olla asiakkaalle tärkeissä asioissa erilainen. Ei siis riitä, että on erilainen kuin kilpailija, jos erilaisuus ei ole relevanttia asiakkaasi kannalta.

Olisiko aika tutkia?

Huolellisesti toteutettu asiakastutkimus tuo esiin mahdollisuuksia tuotekehitykseen, palvelujen parantamiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. Se säästää resursseja kohdentamalla toimenpiteet oikein ja pienentää uusien hankkeiden riskejä. Tämän tiedon avulla sopeudutaan markkinamuutoksiin, vahvistetaan asiakasuskollisuutta ja saavutetaan kilpailuetua, mikä edistää liiketoiminnan kasvua ja menestystä. 


Vakioidun asiakaskyselyn aihealueet

  • Asiakaskokemus: 
  • Myynti, asiakaspalvelu, toimitus, tuotteet
  • Suosittelu ja perustelut omasanaisina kommentteina 
  • Kuinka todennäköisesti jatkaa asiakkaana 
  • Avoimet kysymykset, joilla saadaan kehitysehdotusten lisäksi perusteita arvosanoille 
  • Mistä haluaisi lisätietoa 

Näin etenemme 

Vakioidussa kyselyssä on valmis kysymysrunko, johon on valittu parhaat ja toimivimmat kysymykset. 

  1. Saat nähtäväksesi vakioidun kysymyspatteriston. Mikäli et halua lisätä omia kysymyksiä,
    etenemme suoraan toteutukseen. 
  2. Toimitat vastaajien sähköpostiosoitteet. Vaihtoehtoisesti saat linkin ja QR-koodin kyselyyn,
    jonka jaat itse vastaajille. Kyselyn voi laittaa pyörimään myös taulutietokoneeseen tai palautepäätteeseen.
  3. Asiakkaat vastaavat kysymyslomakkeelle tietokoneella, tabletilla tai matkapuhelimella. 
  4. Kyselyn päätyttyä saat raportin tuloksista. Raportissa tulokset esitetään selkeiden
    kaavioiden avulla, avoimet vastaukset listattuna. 
  5. Raportti toimitetaan viikon sisällä siitä, kun vastaukset on saatu kerättyä. 

Lisäoptiot 
  • Avointen vastausten luokittelu ja lisäanalyysi 
  • Yksikön, myymälän, osaston, tuotelinjan tai palvelualueen omat raportit
  • Yksikköjen väliset vertailuraportit 
  • Lisäkieliversiot

Vaihtoehtona vakiotutkimuksille, toteutamme räätälöityjä tutkimuksia ja mittauksia myös asiakkaan omilla kysymyksillä tai muilla malleilla, kuten Customer Satisfaction Score (CSAT), Net Promoter Score (NPS), Customer Effort Score (CES). Meillä on yli 20 vuoden kokemus ja valmius toteuttaa tutkimukset ja mittaukset myös asiakkaan omaan kyselyjärjestelmään.

Referenssit näet tästä

Soita 010 582 8290, täytä alla oleva yhteydenottolomake tai lähetä sähköposti info@tutkimusvoima.fi

Yhteydenottolomake

Copyright (c) Tutkimusvoima Oy 2018-2025
All Rights Reserved. 

Tutkimusvoima Oy - Y-tunnus: 2907623-6 
 www.tutkimusvoima.fi - info@tutkimusvoima.fi
010 582 8290 - Espoo, Finland

TIETOSUOJASELOSTE
ENGLISH
Tämä verkkosivu voi käyttää evästeitä
Tämä verkkosivu voi käyttää evästeitä verkkosivujen toiminnan parantamiseksi. Voit estää evästeiden käytön oman selaimesi asetuksissa. Käyttäessäsi verkkosivujamme hyväksyt myös evästeiden käytön.
Evästeiden tiedot
Tämä verkkosivu voi käyttää evästeitä verkkosivujen toiminnan parantamiseksi. Voit estää evästeiden käytön oman selaimesi asetuksissa. Käyttäessäsi verkkosivujamme hyväksyt myös evästeiden käytön.
OK, ymmärrän